Ryan Lee's comment on RUBEREX. All Comments

Ryan Lee
6 Like · Reply
no worry....TP RM3
Helen Lee
Problem is when?
Like · 1 month · translate
NewB
patience.......
Like · 1 month · translate
J J
This/ next week QR is likely to increase almost double of the previous 1? Get dividend better than FD again.
Like · 1 month · translate
Er Xian
small glove player will more likely to use their cash in expansion rather than paying dividend, if you want dividend better invest in big player like topglove
Like · 1 month · translate
J J
Yes. They just bought lands for expansion. Anyway, just hope they will be consistent on dividend every Jan/ Feb.
Like · 1 month · translate
Christy Low
Enjoy the ride, lets see if tmr glove can maintain up for the 3rd consecutive day haha
1 Like · 1 month · translate
Helen Lee
This price still can in?
Like · 1 month · translate
Jason Teh
still can dun worry ,2morrow i push up
Like · 1 month · translate
Christy Low
Haha, gogo jason waiting for ur push!
Like · 1 month · translate
Jason Teh
serious one,2morrow i will push
Like · 1 month · translate
Kelvin Tan
Wait for you ya Jason , I will contribute a bit too
Like · 1 month · translate
Wong Zheng Kai
Jason please push higher abit ya, need some profit... thank you brother
Like · 1 month · translate
Jason Teh
okay guys !
Like · 1 month · translate
huangsheng cheng
Jason,還沒過反彈高點你敢all in?雖然是N字底,還沒過前高點。感覺好像賭博
Like · 1 month · translate
victor Hoo
To 3rm u think can meh? I holding to long liao is can Chinese New year huat huat la
1 Like · 1 month · translate
Eugene K.
Jason Teh got 30 lots only.. dont believe him too muxh
1 Like · 1 month · translate
Christy Low
Aiya eugene, jason got heart push means can d! Hahaha
1 Like · 1 month · translate
Nicholas
2.2 maybe.....
Like · 1 month · translate
Jason Teh
i will try today close at 1.80above cause too press.....
Like · 1 month · translate
victor Hoo
wahh Jason u looks like u r son of the God
Like · 1 month · translate
Christy Low
Haha, patient patient
Like · 1 month · translate
Thinagaran Seevanasan
Rm3 not even in dream
Like · 1 month · translate
harmony ho
2 pun banyak susah apa itu 3 pula !!!?? Ai yo yo sami lol !!!
1 Like · 1 month · translate
Jason Teh
guys pls stay believe in me and your self
Like · 1 month · translate
jie lau
steady bom bi bi 3.00
1 Like · 1 month · translate
Daniel Ong Ong
应该没有可能RM3的 可能2.5还很大机会 庄家应该一高就放票了的
Like · 1 month · translate
Jason Teh
2morrow will go down below 1.7 if not mistaken 1.66
Like · 1 month · translate
J J
很power 的 QR 相信明天至下个星期一就要出炉了。
Like · 1 month · translate
Jason Teh
support lvl at 1.65
1 Like · 1 month · translate
Chow Khong Tic
If 3 then better, can inform if hit 2.5 .currently still low
Like · 1 month · translate