XUNDA EDT's comment on MEDIAC. All Comments

XUNDA EDT
4 Like · Reply
happy new year 2022 Going Forward
XUNDA EDT
bagus ada perubahan arah ke utara....teruskan usahamu operator.....sabar menunggu hasilnya nanti.
Like · 2 years · translate
Jayden Tan
cepat2 break semua resistant dan terbang ke langit
1 Like · 2 years · translate
XUNDA EDT
dgn 70k lot menekan harga utk buang namun tak banyak sgt yg membuang dan mungkin telah menakutkan short player utk menjual . kalau minggu depan ada take action menolak naik , harapan menuju utara semakin cerah . samalah kita lihat minggu depan . saya akan menambah lagi jika berpeluang dapat 0165 walaupun dah sebulan meletak harga pada 0155 yg tak kesampaian .
Show more
Like · 2 years · translate
XUNDA EDT
wah keadaan pasaran skrg begitu rancak bukan kenaikkan tetapi kejatuhan yang mendadak bagi saham teknologi dan saham yang telah melambung tinggi . malah airasia juga hadapi kejatuhan kerana PN17 , dilihat harganya akan terus menurun mungkin menuju 030-025. namun begitu bagi yang masih memiliki saham mediac tidak perlu terikut membuang disebabkan pasaran yang tidak menentu dan mungkin akan belakunya kejatuhan pasaran . saham mediac banyak yang mahu dengan harga murah malah sedang menunggu dibawah harga kenapa perlu dijual murah kalau harganya boleh naik hanya masanya belum tiba. kalau memerlukan wang atau ada pilihan yang lebih baik maka bolehlah dijual , saya akan terus menunggu dan juga membeli dibawah jika berpeluang. bagi saya saham ini jatuh tak kemana tetapi bila naik tanpa batasan bila masanya tiba.
Show more
Like · 2 years · translate
XUNDA EDT
harap dengan berita pembukaan border ini pada bulan march boleh memberi semangat baru pada semua . mediac tetap dipertahankan dan yakin akan naik tak lama lagi....all the best kepada semua pemegang share mediac.
Like · 2 years · translate