TRADE FOR a LIVING's comment on JETSON. All Comments

TRADE FOR a LIVING
4 Like · Reply
wow sini sudah panas..dah tak lama nak naik ni kekeke...
Durian
oversold sangat dah .tunggu masa jer
2 Like · 9 months · translate
MATHAVAN KUNALAN
Already august but still no QR for 2nd quarter
1 Like · 9 months · translate
mohd syazwan ali
Kaunter ni dh mati. Jgn nk berharap
2 Like · 9 months · translate
Durian
kalau mati mesti dia akan delisted bursa bang .
3 Like · 9 months · translate
TRADE FOR a LIVING
kalau tak berminat pergi lain tempat la bro syazwan...
2 Like · 9 months · translate
S M
Syazwan ali ni diam. Dia tak tau ke naik byk dah ni. Ke tgh nangis? If volume sell byk kita kuar amik bawah pulak ya. Profit kaw kaw dah ni. Jgn lupa set cl ya wan. Takut ko amik pucuk plak. Pastu merapu kata delisted. Bankrup ke apa ke yg penting tgk chart bang. If jatuh jual je la. If naik ride profit.
Show more
Like · 3 months · translate
mohd syazwan ali
Kau sume org kau nk balun ye. Tu post aku yg stngah tahun pun masih pkai lgi ka?? Hahahaa adoiii
Like · 3 months · translate
Nazim Nazim
Hahaha pukimak btl SM ni...cukup main cilaka ank haram ko budak...tp seronok gak ko ade. Komen2 ko melantak org mmg sial lah hahahaha
Like · 3 months · translate
S M
Hahaha nazim ko pun celaka gak ayat. Lg hamlau ayat hahahahahaha
Like · 2 months · translate