SOCAR catat pertumbuhan kukuh

HarianMetro Tue, Jan 31, 2023 07:10am - 1 year View Original


APLIKASI kereta sewa, SOCAR yakin dengan prospek pertumbuhannya tahun ini akan lebih kukuh berbanding 2022, berikutan rakyat Malaysia semakin menerima penyelesaian mobiliti mampan yang ditawarkan syarikat itu.

Ketua Pegawai Eksekutifnya Shylendra Nathan berkata, SOCAR menawarkan pemandu cara mudah untuk mengakses rangkaian model kereta untuk memenuhi keperluan mereka.

"Perkongsian kereta juga menawarkan satu lagi mod mobiliti mampan yang mengurangkan bilangan kereta persendirian di jalan raya, kami melengkapi cara lain seperti pengangkutan awam dan e-hailing," katanya.

Menurutnya, sejak sekatan perjalanan ditarik balik, SOCAR sudah merekodkan pertumbuhan bulan ke bulan yang teguh, dengan peningkatan 60 peratus bagi pengguna, menunjukkan permintaan untuk pilihan mobiliti dan perkongsian kereta menjadi pilihan utama pemandu.

Selain itu, perkhidmatan sokongan yang menambah baik pengalaman, seperti perkhidmatan penghantaran dan pengambilan SOCAR-2-You juga menyaksikan peningkatan dalam permintaan.

SOCAR turut memperkenalkan perkhidmatan pikap Disember lalu bagi meningkatkan lagi pengalaman mobiliti yang dikongsi hingga akhir untuk pengguna.

Untuk terus memenuhi permintaan pelanggan yang semakin meningkat, SOCAR turut mengembangkan rangkaian model kereta dalam kumpulannya kepada lebih daripada 40 model pilihan, termasuk kompak, sedan, hatchback, SUV dan MPV untuk disesuaikan dengan pelbagai gaya hidup dan penggunaan.

Satu lagi perkembangan penting SOCAR apabila berjaya memasuki pasaran di Kota Kinabalu, menyertai lokasi sedia ada di Lembah Klang, Pulau Pinang, Ipoh, Seremban, Melaka dan Johor Bahru.

The content is a snapshot from Publisher. Refer to the original content for accurate info. Contact us for any changes.






Comments

Login to comment.