Spritzer terbit filem pendek sempena Tahun Baru Cina

BeritaHarian Fri, Jan 28, 2022 12:47pm - 2 years View Original


KUALA LUMPUR: Bersempena sambutan Tahun Baru Cina tidak lama lagi, pengeluar air mineral Spritzer menerbitkan sebuah filem pendek bertajuk "ONG-ONG Wishes, SUI-SUI Dishes!".

Syarikat dalam satu kenyataan berkata filem pendek hasil idea Ketua Chef Restoran De Beauty menampilkan Air Mineral Semulajadi Spritzer, "ONG-ONG Wishes, SUI-SUI Dishes!" dengan bertemakan persembahan sajian-sajian popular berlatar belakangkan majlis makan malam perhimpunan keluarga pada malam sebelum tahun baharu lunar.

"Makan malam sebelum tahun baru adalah wajib apabila seisi keluarga berkumpul meraikan waktu bersama-sama dan saling mendoakan kesejahteraan dan kemakmuran pada tahun mendatang ini," kata Spritzer.

Menurut Spritzer, penonton boleh menonton suasana riang dan kebaikan besar air mineral semulajadi di pautan ini.

Filem pendek ini adalah mengenai sambutan Tahun Harimau dengan juadah yang enak dan ucapan doa yang membawa memori terhadap hidangan yang sedap dan kehadiran ahli keluarga disayangi bersama manfaat kesihatan Air Mineral Semulajadi Spritzer.

Spritzer berharap agar filem pendek ini bukan sahaja membawa kemesraan apabila keluarga berkumpul tetapi dapat memberi inspirasi kepada kita semua untuk hidup lebih sihat dan merasai nikmat kehidupan sepenuhnya.

Bagi mereka yang belum memilih air minuman bagi musim perayaan ini, anda boleh mendapatkan produk Spritzer daripada kedai berdekatan dan berpeluang memenangi peraduan Minum, Menang & Huat (Drink, Win & Huat) yang berakhir pada 15 Februari 2022.

The content is a snapshot from Publisher. Refer to the original content for accurate info. Contact us for any changes.






Related Stocks

SPRITZER 2.200

Comments

Login to comment.