Budak kampung

  • Following

    0

  • Followers

    0


Fame: < 0
No Bio yet.

Joined Aug 2020

Comments

ini hari pun ada untung... sikit2 jadi la.. janji x kena makan panadol..
4 days · translate
rasa tak sesuai masuk sekarang.. akan turun lagi.. hahahahahaa.. yg beli pucuk hold dulu.. biar kami buat untung dulu...
5 days · translate
ada la rugi sikit trade at ni.. dalam 4% daripada keuntungan trade at sebelum ni... tapi macam entah apa2 ja at sys ni.. hahahaha.. masa dia turun pun boleh buat untung da...
1 week · translate
at ni dia kutip duit banyak2 buat apa.. main machine k, bisnes rugi camtu juga..
1 week · translate
ada lagi dia ni
1 week · translate
at blablablablablabla supermax blabla
blabla glove blablablablablabla topgloveblablablabla blabla 0.005
3 weeks · translate
kami duduk sini sebab x mau bagi orang2 macam kau dengan company scammer kau perangkap orang baru.. kesan jangka panjang terhadap bursa. u c vsolar..
3 weeks · translate
stock glove lain semua dah naik.. nak kencing apa lagi.. x bleh nak diam jer la.. xda idea dah..
3 weeks · translate
u punya at xkan naik..
4 weeks · translate
hahahaaa.. dah dua kali minggu ni aku jual beli...boleh juga duit tepi, ikut lim kong... angan2 mat jenin la..
4 weeks · translate
Load more