Versi Satu

  • Following

    0

  • Followers

    0


Fame: 277
Barang Yang Lepas Jangan Dikenang. Dalam trading anda pasti mengalami beribu kali terlepas peluang.

Joined May 2017

Comments

bahaya oii.... , takpa la, high risk high reward tu oii....
8 hours · translate
saham ni mcm awek, kita setia tunggu dia sekian lama, tp dia sanggup kecewakan kita
15 hours · translate
oi mau tunggu apa lagi , cabot laa... dh break support, lawya la ni stok
16 hours · translate
oi tunggu apa lagi daaa.. cabot lari daa... dah bocor dah nak expired,
16 hours · translate
hahahaha sbb aku kt tgkt 6
1 week · translate
sye cabut lari aritu sbb stok ni dah lemah, lama gak sye peram
1 week · translate
engkau naik tinggi pun tak memberi makna buat ku...
1 week · translate
syukurlah aku dah cabut lari semalam
3 weeks · translate
tq aax aku undur diri dulu... nanti aku datang lagi
1 month · translate
aiyaa manyak berani woo....
1 month · translate
Load more