KLSE Screener
Screener
Stock Screener
Warrant Screener
Compare Stocks
Market
Overview
Heatmap
Entitlements
Dividend
Share issued
Financial
News
News
Announcements
Discussions
Comments
Ideas
Login
Feedback
Help & Support
We are here to help.
Have a question, feedback, or need assistance with your account?
Contact us
Our website is made possible by displaying non-intrusive online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling or pausing your ad blocker.
Zulhelmi Aliff
's comment on
KINERGY
.
All Comments
Zulhelmi Aliff
2 Like
·
Reply
KAB nie macam malu2 mau naik..
Report
2 years
·
translate
·
TRADE FOR a LIVING
pucblicinvest buy call target T.P 0.40/0.425...biasa akan tarik naik lebih sikit.mungkin 0.45.
Report
2 Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
die tak malu...biasa lepas 1 bulan buy call baru harga naik...bulan ini mesti naik.
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
Imran Ilias
tunggu supply tinggal sikit, baru demand mula masuk..harap2 minggu ni ada buat bear trap/spring..
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
Mohd Hazwan
Macam nak test support 0.365/0.37. Harap bertahan.
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
dalam 1 or 2 minggu lagi naik la to...tunggu ADX die siap baru naik baik..
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
garis ADX kena sentuh no 30/20.baru operator ni boleh set TP.
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
Mohd Hazwan
Weekly chart dia memang cantik. Previous resistance dah jadi support. Cuma tak pasti lah price action akan 'mesra' atau akan 'select'..haha..
Report
2 Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
lama betul die buat pembetulan harga...slow sangat garis ADX drop sampai 30/20.dah tak lama nak fly semula.KLCI pun tgh buat pembetulan harga...
Report
Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
support 0.365...first resistance 0.390..next resistance 0.420...
Report
Like
·
2 years
·
translate
Imran Ilias
sudah predict 1 bulan lepas dia akan buat spring/bear trap..dato Lai pun ada sauk lg share
Report
Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
dato lai pun spesis king ton jugak,dua2 tak boleh pakai.lepas beli...naik sikit je terus die jual...lepas to harga drop.
Report
3 Like
·
2 years
·
translate
Adam Lim
imran lagi beranggan anggan ..sian imran
Report
Like
·
2 years
·
translate
richardlawrence67
Apa la nasib yg buy di 0.370 hari tu..sian
Report
Like
·
2 years
·
translate
TRADE FOR a LIVING
yang beli dekat 0.370 ok lagi...yang beli 0.85 pada 2 tahun lepas yang kesian.
Report
2 Like
·
2 years
·
translate
Adam Lim
kesian lo 0.85....100k jadi 35k
Report
1 Like
·
2 years
·
translate
Zulhelmi Aliff
tak best kaunter nie
Report
Like
·
6 days
·
translate